Translate

wtorek, 9 lipca 2013

Dziewczyna z Lilią Ecume des jours, L'

Już od bardzo dawna nie pojawił się żaden szkic....Wiem, że to błąd robić takie przerwy w blogowaniu...Od teraz postaram się regularnie coś dodawać.

Dziś chciałam wspomnieć o totalnie surrealistycznym, abstrakcyjnym filmie, który urzekł mnie w 100%. Mój J zabrał mnie wczoraj na dziewczynę z Lilią...wcześniej nic nie czytałam o tym filmie więc zaskoczenie było tym większe. Całość szalenie mi się podobała. Zdziwiły mnie niepozytywne opinie na filmwebie ale rozumiem, że nie wszyscy mają taki pokręcony gust. Mimo wszystko zachęcam każdego do spróbowania tego abstrakcyjnego filmowego dania;)


Któż by nie chciał polatać na chmurce przymocowanej do dźwigu....





Polecam kino Rialto przy rynku Jeżyckim w Poznaniu....
Na taki film nie warto wybierać się do multipleksu....

1 komentarz:

  1. Też wybieram się na ten film, a skoro jest surrealistyczny, to tym lepiej :) Super szkice. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń